همزمان باسومین روز ماه محرم، مراسم معنوی قرائت زیارت عاشورا و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور مسئولین و کارکنان شبکه ومرکز بهداشت گچساران در محل نمازخانه ، برگزار شد.

همزمان باسومین روز ماه محرم، مراسم معنوی قرائت زیارت عاشورا و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور مسئولین و کارکنان شبکه ومرکز بهداشت گچساران در محل نمازخانه ، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان گچساران، در این مراسم که در فضایی آکنده از معنویت و ارادت به خاندان عصمت و طهارت (ع) برگزار گردید، شرکت‌کنندگان با قرائت زیارت عاشورا و مرثیه‌سرایی، یاد و خاطره قیام عاشورا و رشادت‌های حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش را گرامی داشتند.

گفتنی است این مراسم در دهه ی اول ماه محرم  همه روزه در محل نمازخانه شبکه بهداشت برگزار می شود.

 

 

 

تصاویر پیوست